Förstasidesstoff

Det är min själ en smått mysko känsla att se sin belåtna nuna lite här och där på nätet... nu är förvisso kortet litet men det är inte utan att en nätt rodnad (och en klädsam förtjusning) uppkommer när jag klickar in mig på AB och ser mig själv på förstasidans topp. Eftersom kortet är ytte-pyttelitet måste jag ju givetvis berätta för alla att det är jag.. annars är det ju meningslöst ;)

image62

Är galet trött igen men har fyllt på förrådet med rosenrot igen, den här gången i flytande form och vi får väl se om det visar sig vara ett bra val eller ej. Barnen är ledig från skolan denna vecka och på fritids är det en behaglig tillvaro med få barn och mycket tid tillsammans med vart och ett av dem. Frågade de 6-7 åriga barnen om de vet vad den nya månaden som börjat idag heter och de svarade - joo det är väl halloween?! Gudars skymning...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det finns en gudadryck på hälsokosten som heter Mivitoal, kolla den nästa gång du är där. Innehåller massor av vitaminer.

2007-11-02 @ 11:51:55
Postat av: ...Glenn...

...gudars skymning...
Dessvärre;så här ÄR det...
Vad gör VI...vi som tror/trodde vi har pondus...
...pondus att säga: vi har svaren/svaret...
funkar inte så,numera...vi måste svälja det
faktum att vi är "okunniga"...out of date...
..."suck"...

E:
...jag mailar Dig...tappa inte tron...

2007-11-03 @ 00:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback