Jeg er en norsk jente

Efter tre dygn av total avhållsamhet från nikotin håller jag sakta på att förvandlas till en Norsk jente med röda äppelkinder och hurtiga små utrop här och där. Kursen som min arbetsgivare sponsrar lär ut en form av mental träning som känns nästan plågsamt amerikaniserat, men jag tvingar mig till att köpa hela kittet varpå jag då och då brister ut i -det är JAG som bestämmer! Vet inte om det verkligen är så enkelt men faktum är att det går bättre än förväntat. Igår var jag och pumpade med snudd på dubbelt så mycket vikter än vanligt och det var otroligt skönt att vråla högt och ljudligt samtidigt som det bränder som eld i varenda muskel. Jag kommer att klara det här...!!!

... och det där med de röda kinderna är faktiskt sant. Jag har fått färg på mina kinder på bara tre dagar och huden under läppen har redan läkt ihop till att bli nästan normal. Kroppen är en helt fantastisk skapelse.

Den vackraste hunden den vackraste morgonen
image64
Idag hade vi sovmorgon och hann med att leka i soluppgången... Temperaturen visade på friska -5,5 när solen gick upp över smålands trädtoppar. Silvergnistrande träd målades snabbt med guld i takt med att vår jord välkomnade en ny dag.

image65

image66

image68

Kommentarer
Postat av: Eva

MEN har ni snö?! Lyllos er minsann... Här är det råkallt men ingen snö nehejdå! Ja,ja får väl drömma om en vit jul i alla fall.

Hejar på dig i din kamp mot nikotinet!!!!!!!!*hejaheja*

Ha det bäst gumselumsan! Vi hörs av snart hoppas jag. Kram från vännen på Västkusten.

2007-11-15 @ 20:36:04
Postat av: Glenn...

"Usch" vad vacker hon är:"Vilda Gräddnos"...
Ge henne en stor kram o klapp...!

2007-11-16 @ 00:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback