Ockuperade

Vi har fått problem...


.. det har flyttat in en katt till oss och vi vet inte riktigt hur vi ska hantera det. Inte ens Vilda som i vanliga fall mer än gärna jagar bort katter från gården vet hur hon ska bete sig så istället sitter vi här och tittar på varandra, och på katten.

Med hyresvärdens hjälp har jag dock hittat dess ägare och burit tillbaks den, men problemet är att den kommer tillbaks.. hela tiden. Som nu.. förtvivlat sitter den och jamar på trappan i mörkret här ute medan regnet öser ner och jag höjer stereon och försöker att inte lyssna och hoppas att den snart ska gå hem till det hus där den hör hemma.

Jag vet inte om vi är mogna för katt... fast vad gör vi om den bara bestämt sig?!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Om den har bestämt sig tackar ni och tar emot. :-)

2008-12-21 @ 23:40:17
Postat av: Alina

Godnatt! :)

Postat av: Åsa!

Sådär är det med katter, de bestämmer det mesta själva:)

2008-12-22 @ 02:58:32
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Postat av: Åz

trevligt att få läsa lite nytt i din blogg igen!! Ha en riktigt GOD JUL min vän vi kommer att sakna dig under........vid granen i år!!

2008-12-22 @ 11:41:56
Postat av: ÅZ

har du också fått huskatt =D

2008-12-22 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback