Testosteron

image77

I måndags inträffade det otroliga.. jag var på ett idrottsevenemang! Tillsammans med mina kära kollegor fick jag se Nybros röda vikingar slå Skåningarna i Rögle för första gången sedan 2003. Trots att ingen levande människa kan beskylla mig för att vara idrottsintresserad så gick det inte att hålla sig sval i den kokande ishallen och innan jag visste ordet av stod jag och skrek NEEEJ när de gröna gjorde mål. Däremot hade jag vissa problem med all den testosteronstinna aggresivitet som kunde skönjas lite här och var. En hel del av både spelare och publik borde sannerligen öva på både impulskontroll och i att öka sitt ordförråd...

image75

Imorgon tar Nybro emot "mitt" söders Hammarby, men trots att jag har en fribiljett i fickan väljer jag nog hellre att se Tony Rickardsson skaka rumpan i Lets Dance.

Kommentarer
Postat av: Glennis

E:
Gott att höra av Dig,och att allt verkar ligga på den plats i livet där Du vill ha det!!!

Mina ord hör mer hemma i dom slutna rummen,än i
dom öppna landskapen,så en blogg från mig lär
ligga i stjärnornas almanacka... ...men;TACK!

I slutet av helgen har Du ett brev...

Jag hamnade på Din blogg för att jag sökte låten
som innehåller frasen: "...se´n var hon borta,och
jag sökte som en vilsen hund..."

ORDEN jag sökt finns i Två Blåa Ögon,men...
MENINGEN fanns i fyra Guldbruna Ögon...

Inte Ett Ont Ord...
// G.

2008-01-25 @ 02:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback