Sommarens produkt

Låt mig presentera sommarens bästa ting; gill-wooken! Denna uppfinning som räddar paprikan från att falla ner i glöd och aska och som enkelt och smidigt förvandlar mellanmåttliga grönsaker till en gormetmiddag. Så vida det inte spöregnar kommer denna hybrid mellan durkslag och traditionell wook-panna användas varje dag här hemma. Må denna sommar bli en hyllning till de gröna, röda, gula och goda grönsakerna.



Första semesterdagen således. Vaknade strax efter sju, och hoppas att denna morgonpigghet håller i sig över sommaren. Har rensat gammelbilen som fått agera återvinningscentral de senaste månaderna och här någon dag framöver hoppas jag få hjälp att ta den till Kalmar där min vän och tillika bildoktor ska hjälpa mig att sälja den. Kikade en stund på fönster som behöver putsas men valde att ignorera dem för en stund... semester är ju ändå just semester.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vill ha!! (Både semester och grillwok!).

2008-06-23 @ 17:40:25
Postat av: Ellinor

Sanna: 49kr på Kvantum och klart det här årets bästa köp!

2008-06-23 @ 20:18:33
Postat av: Eva

1 vecka kvar till min semester nu - längtar!! Tålamod = noll idag! Sen kväll igår, stissiga o trötta barn på jobbet, åska i luften, kvällsmöte vilket inneburit 12 timmars arbetsdag plus en hård blåst som aldrig verkar ta slut...



Du, ledig imorgon - ring så kan vi synka kalendrar!!

Kram från en trött vän i Halland!

2008-06-23 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback