Idag...

Denna röda arbetarrörelsensdag anno 2008;

Har jag...
  • Inte stigit upp förrän kl 13.30
  • letat restresor till Azorerna
  • skickat minst två sms för mycket
  • funderat över vad jag skulle skrivit på mina plakat om jag demonstrerat
  • lekt "du kan inte ta mig" runt murstocken tillsammans med Vilda
Borde jag istället ha...
  • putsat fönstren och sytt nya gardiner
  • demonstrerat för en bättre värld istället för att fundera på det
  • tagit ett allvarligt samtal med Leo om smutsen på min ytterdörr
Längtar jag efter...
  • nikotin
  • massage för onda axlar
  • modet att klättra i träd
  • 10 cm bortklippt hår
Njuter jag av...
  • rött vin
  • Ulf Lundell
  • Vildas andetag vid mina fötter

Kommentarer
Postat av: Eva

Men din dag som du gjorde den verkar bra mycket skönare än vad du borde ha gjort ;)
Vi struntade i alla borde idag och tod en tur till Lerum o Vattenpalatset i 4 timmar.. Kanondag! Nu är sonen på disco hos en tjej i klassen och vi ska starta grillen o njuta av lite vin o god mat! Hoppas din jobbdag inte varit för ansträngande gumman! Kramar i massor

2008-05-02 @ 17:43:56
Postat av: Per-Erik

Azorerna... där har jag varit. Hör av dig om du vill ha lite tips :-)

2008-05-02 @ 19:15:32
Postat av: Ellinor

P-E: Tack för alla värdefulla tips, du gjorde min resa än mer värd att se fram emot.

2008-05-04 @ 10:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback