I think I need to find a bigger place...



When you want more than you have, you think you need...
and when you think more then you want, your thoughts begin to bleed.
I think I need to find a bigger place...
cause when you have more than you think, you need more space.



In to the wild... sällan har en film haft ett så långt samtal med mitt hjärta. Igår såg jag den igen och diskussionerna tog ny fart och mitt hjärta sa att jag ska bli väderobservatör i fjällen.. eller fyrvaktare vid en utpost någonstans.

Kommentarer
Postat av: Mr Vedder

Behöver du någon gång sällskap i din utpost så har du mitt nummer... Ser fram emot nybakat bröd! ;-)



Värme!

2009-08-15 @ 15:57:00
Postat av: Ellinor

Dear Mr V.. Sällskap är alltid välkommet, bröd finns att köpa på Konsum

2009-08-17 @ 23:13:08
Postat av: Mr Vedder

Äsch då. Fast konsum ska ju med få in pengar iofs...

2009-08-17 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback