Mellandagständer

Vi åkte in till människorna idag, mamman och jag. En stunds mellandagsrea stod på schemat och vi var väl inte direkt ensamma där på Kaggensgator och Sjögator. Förtiosju affärer, en grekisk bufé och en bokad tatueringstid senare bar jag hem tandvård för hund (en tandborste för en hund kostar 99kr.. alltså nittioniokronor.. tandkrämen med leverpastej 79.. det är sjukt dyrt med hundtänder), tre franska filmer och parfym.

Jag är nöjd. Vilda är mer tveksam.



Ikväll har minusgraderna återvänt efter dagar av sällsamt tråkigt väder där snö smält till blänkande is. Måtte det nu börja snöa igen...

Någon som däremot kan smälta hjärtan av sten är Jonathan. En liten man sjungandes en stor mans ord. Om jag får barn en dag vill jag ha en Jonathan..



.. och
här är originalet. 

Kommentarer
Postat av: K

Stackars Vilding med sina tänder!! Matte är dock så fin och känslig med sin hand!



Kram K

2009-12-29 @ 00:59:42
Postat av: Mina

Åh vilken söt Jonathan!

Hoppas du o mamsen har det mysigt! Kram

2009-12-30 @ 00:04:36
Postat av: Eva

Här är precis resväskor och shoppingkassar burna innanför dörren, djupfrysta (ja verkligen frysta!!) badkläder slängda i tumlaren och jag vill inget hellre än sitta vid dator och surfa men dotra vill "simsa"... Har varit i Örebro 3 dagar och bott på superfint hotell. Jag hör av mig i dagarna på telefonen istället! Ha ett riktigt gott nytt år vännen och mamman med!

2009-12-30 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback