Ledig!

Ni som följt mig, på ett eller annat sätt, vet att jag under 2006 hade förmånen att få ett friår från arbetet. Elva månader i fullständig frihet, där dagar fick ägnas åt precis det dagen ville. Underbar frihet, på så många sätt.

Men jag vet också hur det började kännas redan i september och jag citerar från
friårsbloggen "Med viss darrning på rösten har jag konstaterat att det "bara" är tre månader kvar av mitt år i frihet.

Tre månader!!!

Perspektiv ändras onekligen med tid och situationer.. idag, den sista fredagen i februari 2009 är jag själaglad över att ha tre lediga dagar på schemat.


Kommentarer
Postat av: Azola

Hallå Bullerbyn!!...nu är jag här igen ;o) Varit rätt mycket annat ett tag.



Känner igen det där fenomenet...särskilt då det börjar bli en vecka kvar av sommar-semestern! ;o) Just nu är jag också glad för de två ..återstående lediga helg nätterna. Hoppas ni två får en skön helg!

2009-02-27 @ 12:32:21
Postat av: Eva

Önskar er tjejer en riktigt trevlig helg!!



Här är vi tjejer hemma med influensan och gnäller ihjäl varandra mer eller mindre ;)



Var och kollade valp i veckan och pga sjukdom så kan vi inte besluta oss om vi ska ta en nu eller senare. suck



Hoppas ni har det bättre än oss!

Kram vännen i väst

2009-02-27 @ 12:43:07
Postat av: Eva

Förresten... Hörde på radio att din Ulf är i stora staden när mig ikväll!!



KRam

2009-02-27 @ 17:57:55
Postat av: Ellinor

Azola: Undrade just vart du höll hus :) Ja nu ser vi till att få en riktigt skön helg. Har mamman nere på besök så nu är vi tre som kan sjunga (!?) med till Thorleifs imorgon ;)

Kramar!!



Eva: Aj, aj.. inte bli sjuka tjejer. Glass, C-vitaminer och rött vin tror jag är bra.. åtminstone för de stora :)



Ja Ulf är hos dig ikväll.. turnépremiär. Imorgon är han i Karlskrona och håll i hatten men jag tänker inte gå... Är lite Ulf-less och tycker det är synd att det kommer en ny turné så tätt inpå den förra. Men jag åker till huvudstaden senare i mars och ser honom där. Sååå programmerad är jag inte.

Kramar till er alla!

2009-02-27 @ 18:16:38
Postat av: Azola

Hi hi...sjunga med till Thor-Leifs får i så fall bli till: gråt inga tårar... det är den enda plattan med dem som jag verkligen har kunnat alla texterna till.....lite kult! Hihi

2009-03-02 @ 13:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback