Lite ödmjukt sådär..

Mail to: Ellinor@jobbapåkommunen.ja
From: Regionens opinionsbildningsansvarige
Subjekt: Opinionsbildningsnätverk

Den 21 April kommer det att vara en träff i Stockholm på förbundshuset, då kommer ni att få lite extra mediautbildning och få träffa en journalist och vår presschef. Jag undrar om du skulle vilja åka på den träffen? Jag skulle behöva ditt svar omgående då det är tight med platserna.


Mail to: Regionens opinionsbildningsansvarige
From: Ellinor@minmail.jobbapåkommunen.ja
Subjekt: Re: Opinionsbildningsnätverk

Kära du, jag är en av föreläsarna.


Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Helt underbart Ellinor! Men jag skulle vilja se hennes svar på det...

Postat av: Stefan

Åja...nu är du kaxig va:)...men jag håller med, den är klockren!



/S

2009-02-26 @ 21:53:50
URL: http://samladvisdom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback