Vårstädning

En tidig vårstädning och html-koder promenerades på (i..under..över..längs med) mina nervbarnor. En annan kaj, fast samma ändå.

För någon timme sedan gick vi in i den sista riktiga vintermånaden och med lite tur får vi snart se spirande liv vid varma husknutar och snödroppar med stjälk istället för de som just nu virvlar där ute. Den här vintern var inge kul.. som om någon vinter här nere är det längre. Vi kan däremot stoltsera med de vackraste av vårar och jag räknar minuterna tills allt väcks till liv igen...



Februari känns annars mest som vardagsrealism. Jobb och årsmöte, bokföring och årsbokslut. Träningsvärk och blöta strumpor. Ungarna på jobbet får sportlov. Vilda fyller tre och jag åker till Karlskrona för att lyssna på Lundell.

Kommentarer
Postat av: Samma skönhet,men vackrare...!

Soliga (...faktiskt!) hälsningar från västkusten!



Kramar till Er båda!!!



// G.

2009-02-01 @ 09:41:31
Postat av: Ellinor

Glenn: Det känns inte mer än rätt att solen lyser över dig. :) Kram från oss båda!

2009-02-01 @ 10:26:29
Postat av: Åz

Vilken fin layout du skaffat dig!! Du måste lära mig det någongång..........efter Thailand eller nåt!! Jättebamsekraam

2009-02-01 @ 17:17:14
Postat av: Ellinor

Åz: Haha... och där kom den IGEN! Fast jag gläds med er och önskar att ni hade vaccinerat huskatten och gett henne ett världspass.. eller nåt. ;) Kram vännen min!

2009-02-01 @ 18:18:50
Postat av: Azola

Oh så vackra vårliga bilder, de gillar jag!

Så Vilda fyller snart 3 år, killa henne under hakan och gratta från oss ;o)

Ha ha...träningsvärk har jag med...i käkarna! Tuggar Nicorette så det står härliga till. Varit rökfri i 3 veckor nu och det går över förväntan. Du är väl rökfri sedan ett år tillbaka...har jag för mig.

2009-02-02 @ 03:11:02
Postat av: Stefan

Höre du lugna ner dig nu!!! De vackraste av vårar upplever man i norr...med sol, snöööö å åter snööö...en härlig promenad över isen...en kopp varmt i en snögrotyta med bara linnet på å solen stekande, reflekterandes i den tysta stilla fjällvärden... Håll med annars är du dödens....:) /Kram

Postat av: Ellinor

Stefan.. Stefan. Du har givetvis helt rätt. HALVA våren ska man tillbringa långt uppe i norr och andra halvan här nere. Tänkte fel ;)

2009-02-05 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback