Färggrann

Min nos är fylld av pollen denna söndag i mitten av sommaren. Pollen vilka också medverkat till att bruna ögon nu också skiftar i rött. Blå är däremot den tå som jag råkade bryta av i helgen. Just tår hade annars känts som en ganska bra sak att ha inför kommande fjällvandring.. Nåväl.. tejp är också bra har jag hört.

Midsommarhelgen övergår snart i sommarvardag igen och förutom en uppskattad sillunch hos kollega var det inte mycket av just midsommar i mitt liv. Jobb har stått på schemat och förutom att knäcka tår mot ungdomar så har dagarna mest ägnats till svenska ord och pirågbakande. En helg som alla andra, fast med nätter kortare än alla andra.

Nu tre dagars arbete kvar, sedan trettiotvå dagar av ett sommarlov i vuxentappning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Knäcka tår mot ungdomar???? Låter INTE bra!!!

2009-06-23 @ 10:36:57
Postat av: Lilla B

Kan intyga att sommarlov i vuxentappning är förträffligt! Och några sketna tår läker kvickt ihop fast de ömmar ett tag. Ha en prima och fortsättningsvis borreliafri sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback