Andra tongångar

Laddar inför två dagars helgarbete som ska inledas med fackmöte rörande kommunbudget. Har springabstinens, vilket börjar sätta sig på humöret och hade mina muskelfästen inte gjort fullt så ont hade jag nog trotsat det onda och snörat på mig löparskorna ändå.. Lämnade sex rör blod idag och förhoppningsvis kan kemi berätta vad som behövs läggas till, eller dras ifrån, i mitt liv för att min kropp ska börja fungera bättre.

Annars så har jag fått konstatera att det finns fördelar med att vara less på Ulf  och att ens musikaliska rum plötsligt fått mer luft och därmed plats för andra toner att ljuda. Min kollega Anna har i många år pratat om Kjellvander och som vanligt tar det sin tid innan jag begriper vad folk säger. Men här är han nu.. i mina högtalare och i min blogg.

Trevlig helg där ute


Kommentarer
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Trevlig helg själv där i Bullerbyn!

Postat av: McCready

Håll dig nu still och låt bli springandet! Du kan gå snabbt och långt med Vildan istället. Var rädd om dig!

För övrigt så är dammsugning och Carlsberg Sort Guld en vinnande kombination!

2009-05-08 @ 17:28:02
URL: http://mccready.blogg.se/
Postat av: Ellinor

MrCready: My dear.. det är sjukt tråkigt att gå när benen bara vill springa. Men men..

Dammsugning är däremot inte fullt så tråkigt, inte när man får lov att göra det tillsammans med en dansk i vart fall.

2009-05-09 @ 11:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback