Kvinna av idag..




.. och när jag inte stickar strumpor eller bakar bröd så tycker jag om att putsa fönster och vika plastpåsar.



Höjdartorsdag idag när åtta kärlekslängtande bönder presenterades i en Tv på övervåningen. Bonde söker fru är, och förblir ett av de få program jag faktiskt inte vill missa och jag ser fram emot att få följa fyra av dessa lantisar på deras väg mot det där vackra som kan hända mellan två människor. Tillbringade tiden framför tvn sittandes  på spikmattan jag fick av mamman i födelsedagen och det är onekligen faschinerande hur något så smärtsamt kan bli så skönt efter en stund.



Kommentarer
Postat av: McCready

Du glömde ditt intresse för disk! ;-)

Postat av: Ellinor

McC: Ah.. just det. Jag tycker om att köra ner diskborsten i halsen på folk också. Glömde.

2009-05-21 @ 22:41:56
Postat av: McCready

Ja precis! Tur att jag påminde dig då. Har hört att det ska vara bra mot halsfluss!

2009-05-21 @ 22:44:38
URL: http://mccready.blogg.se/
Postat av: Ellinor

McC: .. eller mot orala ticks?

2009-05-21 @ 22:45:33
Postat av: McCready

Funkar säkert mot det också. Du får väl prova? ;-)

2009-05-21 @ 22:48:45
URL: http://mccready.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du tycker också om att sortera skor och muggar i färgordning.Det glömde du. But I love you anyway.

:-)

2009-05-22 @ 10:32:12
Postat av: Ellinor

Sanna Vem har skvallrat?!

2009-05-22 @ 11:19:56
Postat av: Sophie

Oh! Jag älskar att sortera saker i färgordning, På riktigt. Men jag kanske inte är riktigt klok jag heller.

2011-05-21 @ 20:02:38
URL: http://ettgammalthus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback