Prioritaire

Jag vet inte om det finns Internet i himlen, jag vet inte ens om ord behöver sättas på pränt för att du ska veta att livet aldrig varit så här vackert.

.. och jag undrar om det är du, morfar?

För kanske har du getts andra möjligheter, en annan form av välsignelse att skänka. Kanske finns oändliga möjligheter där bortom det enda liv vi kan se. Helt plötsligt kan jag känna något som omsluter mitt hjärta och jag kan inte förstå annat än att det är dina händer.

Men det går inte en händelse utan att jag saknar dig, inte en känsla, inte en dag och det är så mycket jag vill dela. Även om jag tror att du redan vet..

Vet att lycka numera är en lapp på ett köksbord och blommor på lila tånaglar. Att hjärtat kan svämma över under ett helt vanligt kortspel eller framför Babben på tv. Jag tror att du vet att ingen morgon kan vara vackrare än den jag vaknade till idag, ingen dag mer fulländad.

Kommentarer
Postat av: McCready

Tack för några av de vackraste ord som någonsin skrivits om mig! Du är fantastisk Ellinor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback