Torsdag


Kommentarer
Postat av: Eva

Ungefär så känner jag mig idag - fredag till trots!



Hemma på läkares inrådan p.g.a. av stress!!



Vi kan väl höras av snart?

Kram från ett regningt o pissigt Åsa...

2009-11-06 @ 11:09:06
Postat av: Ellinor

Eva .. och vi vet alla vad stress kan ställa till med!! Ta väl hand om dig nu.. andas och låt pulsen gå ner med några slag. Jag ringer när natt blivit dag igen! Kram!!

2009-11-08 @ 00:23:02
Postat av: Dom första två...

...sentenserna har jag kommit väldigt nära den

senaste tiden,men den tredje hoppas jag

innerligen att jag inte behöver bära skuld

till någon annan för...



Jag resignerar,men med värdighet,

kapitulerar,men med vunnen kraft

att driva livet vidare.



Anar vemod o uppgivenhet i lästa ord...

...men...

"...låt inte dom djävlarna ta Dig..."



...

2009-11-09 @ 21:44:32
Postat av: Ellinor

"Anar vemod o uppgivenhet i lästa ord" Nja, snarare skogstokig... norrländsk urkraft i ilsken tappning. Just i detta fallet i vart fall.



November i sig innehåller å andra sidan någon form av vemod i hela sin uppenbarelse...

2009-11-09 @ 22:39:38
Postat av: "En kvinna från norr..."

...skogstokig...

...ja,jag hoppas verkligen att jag inte

är inblandad i orsaken till det...



Vet att jag inte alltid är smidig i min

kommunikation,men...jag anar (igen...)

en viss bitterhet emot något som omger

Ditt liv... må så vara November,kanske

något annat,eller en kombination...



http://www.youtube.com/watch?v=eLoQteiJNOU



(November Rain)



// En välvillig hälsning till Er båda...!



// G.

2009-11-11 @ 00:53:15
Postat av: Catharina

Jag tänker sno den varitanten av sinnesrobönen att använda på fejjan:)

2009-11-12 @ 20:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback