Det finns dagar..

.. och så finns det dagar

Den här kunde ha kvittat. Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: ...känner igen fenomenet...

...men min oro ställer sig frågan om varför Du har en sådan dag...? ...visst,vi vet båda att det bästa är att släppa o gå vidare,men nyfikenheten/intresset över VARFÖR,tar ibland över... ...svårt att låta bli...



Allra varmaste o menade kramar från en själ i

ganska vilsen,men trygg situation...



OMFAMNING!

// G.

2009-10-08 @ 21:55:32
Postat av: Ellinor

G Men vi behöver de dagarna också, som motpoler i tillvaron. Inget att oroa sig för, bara vardagliga molndagar. Fast tack för din aldrig svikande omtanke vännen.

2009-10-08 @ 23:18:36
Postat av: Faktum är...

...att det iallafall för mig,är så att dom dåliga polerna är dom som ger mig styrka att sikta mot det som senare kan ge mig den livskraft jag behöver...



Älskade hälsningar:

// G.

2009-10-09 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback