När man har kameran med sig..

..så kan man få bilder likt denna.

Jag fullkomligt älskar bilden av C's gapskrattande hundar och jag är så glad över att hennes kamera fanns i närheten när stunden gavs. Hade jag haft med mig en kamera när jag cyklade för att hämta Vilding på fritids (!) så hade jag förvisso inte fått bilder att bli fnissigt glad av, men jag hade kunnat spara stunden då dimman la sig över ängarna. När sammetsgrönt tonades mot frostrosa, när molnen kläddes med guldkanter och de lugnt betande fåren skyddades bakom mossklädd stenmur. Jag kan nästan svära på att det var älvorna jag skymtade där vid skogsbrynet...

Kvällens låt: Kan väl knappast bli någon annan än Ulfs
Två gamla hundar

Kommentarer
Postat av: Eva

Jaså Vilding är såpass stor nu så hon har fritidsplats! Skönt... Vilken underbar bild! Påminn mig nångågn att jag ska skicka en flinande C på bild till dig!



Ha en bra onsdag vännen! Här vankas det höstfest på jobbet med alla barnen :)



Kramar

2009-10-21 @ 07:57:42
Postat av: ES

Skrattar de eller är de såna som hänger framför true blood? Annars är det jäkt och snuva. Kram!

2009-10-22 @ 09:08:14
Postat av: Ellinor

Eva Vilding och jag väntar på en flinande C =)



emma Inte jäkta i snuvtider.. ta pappas (eller din egen?) honung i en stor kopp med varmt vatten och krya på dig/er istället! Sen när ni är fiska kommer ni hit´...Basta! Puss!

2009-10-22 @ 09:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback