Tolvhundra drömmar

Ettusentvåhundra bloggande människor håller sina tummar denna vecka. Sina frusna tummar, kanske ska tilläggas, för helt plötsligt är tillvaron vit och förvånade påskliljor höjer sig över kamuflerade vitsippor. Lite snopet, trots att det är egentligen är ganska typsikt för luriga april.

Vi är på väg in i vår vackraste tid då lammungar och blommande körsbärsträd tinar frusna vinterhjärtan, mot en evig sommar fylld av mulliga björnbär och sommarpratare i P1 och ändå...

Den där längtan till en sol som överfaller med D-vitaminer, till främmande ljud och spännande dofter. Nyfikenheten att för en stund få ta del av en annan kultur, suget efter den där priviliegade stunden då man förstår att en tillvaro aldrig är bättre än just här och nu...

Nu i veckan ska Solresor välja sin
resebloggare. Gissa vems tumme som snart är blå..




Kommentarer
Postat av: Kråkan

Mina tummar går ej att räta på..så hårt hållna är de! Heja - Heja!!Kråkan

2010-04-22 @ 13:55:36
Postat av: Rickard

Åh! Håller mina tummar för dig. Hoppas, hoppas. :) /Rickard

2010-04-25 @ 22:12:18
Postat av: Ellinor

Kråkan Klöven menar du? ;)



Rickard Ja jag är så trött på att frysa så nu hoppas vi så mycket vi bara orkar! =)

2010-04-26 @ 19:14:11
Postat av: Åz

Jag håller tummarna jag med!!

2010-04-27 @ 15:23:29
Postat av: Ellinor

Tack för de tummarna Åz

2010-04-28 @ 10:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback