En slags onsdag

Klockan ringde och allvaret började. Som om inte hela livet är ett enda stort allvar.. Tre dagar bortom semestern och fortfarande står ett par snopna vandrarkängor leriga innanför dörren intill den där strandväskan som aldrig blev packad. Vad hände med den här sommaren egentligen?

Hemma på gården väntade åtta nyfikna lamm och på bordet låg en månads reklam. Mina blommor hade vuxit, en del som galna och hålet som Vilda grävt i gräsmattan har nästan hunnit döljas av klorofyll. Min Bullerby bär spår av den där sommaren trots allt.. min näsa lika så.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ut som din pappa, men är det han??

2010-08-17 @ 12:51:10
Postat av: Ellinor

Anonym Inte vad jag vet ;)

2010-08-22 @ 19:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback