Hoppsan

Veckans hoppsan 1:
När min ajfån hoppade rakt ner i toalettstolen och dog. Panikgoogle och sedan ner med en blöt telefon i en påse ris i tre dygn. På tredje dagen uppstånden igen från de döda.. precis som det var sagt.



Veckans hoppsan 2:
Förvåning kan det nog kallas när jag måste hjälpa min hund UT ur fårhagen. Hur hon kom in vet varken hon eller jag...



.. och ja, vi har fortfarande åtta får på gården.


Veckans hoppsan 3:
Letade efter den med Stenmarck och hittade Lily. Oemotståndligt!



Veckans hoppsan 4:
Trodde jag köpte mig en riktigt snygg kjol men det visade sig vara en ganska snygg topp.



Kommentarer
Postat av: Eva

Jag hade med trott det var en kjol minsann - kanske går att dra längre ner så att säga :)!!!!



Kram

2010-08-23 @ 16:59:00
Postat av: Mina

Härligt när livet överraskar en! : )

2010-08-24 @ 22:02:12
Postat av: Veckans hoppsan # 2 ...

Schäfer´n är en vallhund,ingen mördare...

Vilda samlade sin flock;punkt!



Att hon sedan inte skulle tacka nej till

ett gott lår eller två,det kan även jag

förstå... men av respekt till innehavaren

anpassar man sig... :-)

2010-08-25 @ 21:04:12
Postat av: Mr Vedder

Lily är aldrig fel men jag tror det är Keane som gjort den. Skön röst på den mannen.

Postat av: K

Helt otroligt att ristricket fungerade!! Ska lägga det på minnet för man vet ju aldrig när ens ajfån får för sig och hoppa i plurret :)

2010-08-28 @ 15:51:51
Postat av: Uncle Ben...

1.300 miljoner kineser kan inte ha fel...

RICE MUST BE THE THING!

(...hur blev dom annars så många?)

Kondomer ska tydligen vara ett bra

sätt att skydda luren.(mot väta...)



Läste nyligen en (troligtvis helt oberoende

och högst vetenskaplig) artikel,tror det var

i Metro,om att användare av IPhone har fler

sexuella kontakter än användare av såväl

Android-lurar och andra telefoner...

Jag varken kan delta,eller ha åsikter om

huruvida detta stämmer eller ej,för jag

köpte min senaste telefon hos ClasISjön,för

299:-,och den har visserligen ej genererat

några nakna relationer,men den fyller sin

funktion som telefon...



Hoppas allt är bra med Dig and the wild one?!



Kramar o klappar från västkusten!



// G.

2010-08-29 @ 15:03:33
Postat av: Anonym

Eva Ja men eller hur!? Jag tror på friheten att välja ;)Hoppas allt är bra på en västkust.. nu får vi faktiskt höras snart!! Kramar



Mina Absolut! Det förutsägbara skulle förmodligen tråka ut oss fullständigt.



Mr Vedder Så är det säkert, du brukar ha koll på det där musikaliska =)



K Aldrig utan min rispåse.. =) Dessutom brukar väl dina telefoner vilja simma.. ;)



Glenn Vilka märkliga undersökningar du läser..

Allt väl med hund och människa och jag hoppas det är detsamma för dig.



2010-08-31 @ 08:53:37
Postat av: ...ska nog skaffa mig en bredare allmäninbillning

...måste sluta läsa crap like "Metro","Liftarens Guide Till Galaxen","Illustrerad Vetenskap" samt mina kontoutdrag... all den litteraturen förvränger skallen på vem som helst...

2010-09-01 @ 09:44:37
Postat av: ...fel land...

...men för allmänhetens bildning o eventuella

intresse:



http://www.metro.co.uk/tech/837751-iphone-users-have-twice-as-much-sex-as-android-owners



Ska bara läsa "Hänt Extra" o kontoutdrag

hädanefter... :-)



2010-09-01 @ 10:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback