En mellandag

Jobbade en söndag och fick således ledig måndag. Tisdag också för den delen.. en röd mot två svarta. Tjugo minusgrader mötte mig på vägen ut till veden och i en kullerstensstad några timmar senare insåg jag att täckbyxor hade varit bättre än tights. Lurviga vantar åkte av och på medan frostiga nu blev till frusna sekunder.





En halv paj och trängsel i syskonen Kullzens lägenhet, kaffe med en vän medan mammans hår blev kortare. Det blev förresten min lugg också när jag hämtade henne. Fyndade stort och kom hem med skor som ska ta mig runt sjöar i vår och fler böcker som jag vill läsa men aldrig läser. Det blev en grape också.. en röd.







Imorgon en ny dag mellan aftnar. Tänk om jag skulle försöka läsa en bok då...

Kommentarer
Postat av: Eva

Gott att vara ledig när mamma är där!

Vi MÅSTE boka nån helg när jag kommer till dig, längtar till lilla röda stugan, din värme och kullerstenar när jag ser dina fina bilder :)



Jobbar 3½ timme idag sedan blir det upp till mormor i Kållererd och träffa kusinen från Canada några timmar. Vi har lovat varandra att bara prata engelska så barnen får träna ;)



Ha det gott vännen!

Kyliga kramar från mig (-18 grader - brrrr)

2010-12-28 @ 08:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback