Myggfritt

.. om jag bodde kvar i norrland hade det bildats is i mina ögonfransar i morgon bitti. Jag minns hur det känns och jag minns tystnaden, röken från allt som kan anses som någon form av värmekälla och så den där känslan av att en hel värld håller andan. Lite magiskt trots allt. Men kallt. Inte minst för de som inte hittar värme.

Klä på er där uppe, slicka inte på lyktstolparna, krama en frusen ren och glöm för Guds skull inte motorvärmaren.


Här i södern ska nu hämtas ved... Fyra minusgrader är just minusgrader ändå och jag är trött på att ha täckbyxor på mig inomhus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jepp... -35 nu.

2010-02-23 @ 22:38:21
Postat av: Eva

-13 här i natt o nu -6, inte lika illa som i norr men ack så råkallt med havsluften inpå knutarna... Skolorna håller FORTFARANDE stängt pga snön på taken och barnen njuter i fulla drag av snart 2 veckors sportlov!! Vi på fsk var igång igår men i andra lokaler, hade gärna varit ledig med barnen ;)



Ha en bra onsdag vännen!

Kram från Jag

2010-02-24 @ 07:03:32
Postat av: Anonym

- 22 kl 13 stämmer bra!

2010-02-24 @ 13:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback