Ja må hon leva!

Idag har vi kalas i Bullerbyn och vi firar med överkörd hare, torkade älgbiffar och grisöron. Lite grå om nosen och med en växande ocean av klokhet barkom de där bruna ögonen, lugnare än under de vildaste åren, men fortfarande valpig i yviga rörelser, inte minst när det finns snö att köra ner den där nosen i...

Min fyrbente livskramrat, min bästis, har just blivit fyra år.



.. och det där med överkörd hare. Den är av typen mjukdjur och fanns i hyllan bredvid "överkörd bäver" på GeKås. Charmerande trots allt.

.. och givetvis blir dagens låt denna...!!


Kommentarer
Postat av: Mamma / Mommo

...and I love my daughter and her dog!

2010-02-28 @ 20:48:38
Postat av: Ellinor

Mamman .. och vi dig!! <3

2010-02-28 @ 21:06:26
Postat av: SB

Grattis Vilda!

2010-03-01 @ 07:57:18
Postat av: Glennis

Ju mer jag lär känna människor,

desto bättre tycker jag om hundar...



Hej o GRATTIS!

Hade jag vetat,skulle det kommit grisöron!

(...näe;inte MINA öron...)



...men det kommer fler år,vare sig vi

vill eller ej...



Tjejen kan väl inte ha blivit så väldigt

grå om nosen vid så unga år...?



Hoppas allt är väl med såväl hund som matte

i snöiga byn!?



Kramar o klappar + födelsedagsklapp

ifrån en annan gammal hund...



//G.

2010-03-06 @ 20:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback