Du vet lyckan är för enkel för att vi ska förstå den

För den med öppna sinnen kan lyckan gömma sig på de mest oväntade ställen, idag fanns den på återvinningscentralen..



Tack Ulf för dagens
soundtrack, och tack för att din senaste turné aldrig var den sista. Vi ses där i den gamla ruinen i sommarkvällen, med tornsvalorna svävandes och hjärtan pulserandes.

Du vet lyckan
är för enkel för att vi ska förstå den.
Som om sanningen inte var nog
Det borde räcka med att se en fågel
leva sitt liv i en skog.
Det finns ett kryss på din karta
vad annat kan du göra än att ta dej dit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är så härlig Vilda! Fick ett mail från min syster där hon är så förtvivlad över att Kelly har blivit sjuk. Jag förstår din ångest när Vilding fick sin hosta.



//K

2010-03-26 @ 00:54:11
Postat av: Ellinor

K Aj.. hoppas att sjukdomen kan botas av duktiga djurdoktorer och bra mediciner så att den lilla grå snart är pigg igen!

2010-03-28 @ 14:29:43
Postat av: Anonym

Tyvärr så verkar det rätt illa Jag tror inte att lilla Kelly fixar detta Hälsningar från ett varmt och vårligt Rennes, Bretagne France /K

2010-03-29 @ 17:07:53
Postat av: Ellinor

K Det är så sorgligt att jag inte ens skulle våga känna på min egen känsla. Skickar de varmaste tankar till P.

2010-03-31 @ 09:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback