Nutrilett och Antibiotika

Lika bra att ta allt på en gång tänker jag... tio dagars antibiotikakur mot borrelia och tio dagar med Nutrilett mot en del av de där kilona. Egentligen skulle jag bara ha tagit fem dagar med kemisk mat men så hade de erbjudandet "få två till priset av en" och jag är tillräckligt mycket Smålänning för att inte ta en sådan chans. Tio dagar av ett liv.. det ska jag väl klara tänker jag. Tio dagar till priset av fem dessutom.

Borrelia... igen alltså. Den där växande ringen på benet verkar inte vara något annat än ett bevis på ett forna fästingbett med konsekvenser. I sex månader har jag gått omkring och trott att det var hudförändringar.. jojo.

Då kör vi då... resultat meddelas.


Kommentarer
Postat av: Mina

Kör hårt! Go Elli, go!!!

2010-03-18 @ 23:23:41
Postat av: Anonym

Så trist att du har fått borelia igen !!

Kemisk mat låter hemskt, några extra pass Zumba verkar klart mycket sundare och framförallt roligare sätt att tackla de där kilona med :-)



Sköt om Dig!



/K

2010-03-19 @ 12:13:08
Postat av: Anonym

Mina Aj will =)



K Ja dessa fästingar.. måtte de aldrig krypa hela vägen till Norrland! Kemisk pasta var var ganska hemskt faktiskt..typ det värsta jag någonsin ätit. Får bli riktig mat på kvällarna så kör vi kemiskt övriga tider. Zumba var förövrigt det roligaste jag tränat på länge, dessvärre var den bara på tillfälligt besök i byn.



Sköt om dig också och trevlig helg!

2010-03-19 @ 19:41:22
Postat av: Mr Vedder

Så fina fröken har fått borrelia igen? Dom verkar gilla dig fästingarna! Inte så konstigt iofs då du är en väldigt lättgillad person!

Hälsa den fybenta också!



Kramar och värme



//Mr V

2010-03-22 @ 19:05:19
Postat av: Ellinor

Mr Vedder Ja du det verkar inte bättre än att de där otäckingarna lämnat sina spår i både kött och blod. Alltid trevligt att vara omtyckt förvisso men på något sätt skulle det nog kännas bättre om de inte behövde bitas och lämna sjukdom efter sig...



Den fyrbente hälsar tillbaks och lika mycket värme och kramar sveper snart in över väst.

2010-03-22 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback