Vila

Så tömmer jag kompbanken för att hämta tillbaks livet igen. Långa promenader i frodig skog, färska blommor på bordet, nya filmer i soffan och så kanske äntligen tillräckligt med ro för att läsa någon av de där böckerna som bara står och väntar på att bli lästa där i den färgsorterade bokhyllan.



Fast innan idag blev det istället Ikea och City Gross där det handlades färska kryddor och billig sparris. Vid den tidigare omtalade köttdisken insåg jag snabbt att kött är för familjer och att deras smått geniala blandpack skulle ta mig ett halvår att tugga mig igenom. Varför säljs inte hund/matte-pack? Ett märgben och en biff i samma förpackning? Tycker nog att det skulle bidra till någon form av känsla av gemenskap. Det är ju ändå påsk liksom..

Nåväl.. nu andas vi en stund och dansar loss till Winnis i ett moln av självdistans



Kommentarer
Postat av: Linz@n

Åhh va snygg du gjort din bokhylla - när kommer du å gör min??? Den var riktigt snygg!



Tänkte bara skicka en liten hälsning så här i äggtider...hoppas du får massor av tid till läsning och vandring i skog å mark...kram

2010-04-01 @ 10:01:35
Postat av: M-G

Hm....fint men väl blått väl? Njut skog och ledigheten.

Påsk på dig!

2010-04-01 @ 19:20:33
Postat av: Ellinor

Linn Åh massa varma tankar och hälsningar och kramar tillbaks till er alla där i longlakecity! Bokhyllan är ÄNNU finare i verkligheten.. kom och kolla vetja [blink blink]



M-G mm.. jag veeet. Men kan kan ju inte dissa en bok på grund av dess yttre va? =)

Påsk på dig också.. en god, gul och glad sådan hoppas jag!

2010-04-01 @ 20:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback