I det vackraste liv jag levt

En ö och en fyr. Ett tält och ett stormkök. Min hund och jag...


Kommentarer
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Så vackert!

Postat av: emma

Fint! Tur att det fanns en liten plätt där det inte var klippor, så att ni fick upp tältet.

Fyren är vacker, men jag tycker den är lite läskig med (för mycket skräckfilmer i sommarnatten kanske?)KRAMIS!

2011-07-11 @ 18:57:00
Postat av: Eva

Åhh vad härligt det ser ut!!



Längtar till min famijls vecka i Falsterbo nu o bara ha SEMESTER borta från alla måsten o tankar på flytt etc....



Ha det gott min vän! Krama om vovven lite extra från mig!



Kramar i massor

2011-07-13 @ 08:32:15
Postat av: Mattias svensson

Ser härligt ut. :-) kul o träffas igår. Hoppas du hade en fortsatt trevlig kväll. Kram mattias

2011-07-16 @ 14:57:54
Postat av: Ellinor

SB Vackert så det gör ont någonstans där runt hjärtat.



Emma Jag ska köpa mig en fyr så ska du få komma och terapia hos mig <3



Eva Ja det var helt underbart och jag förstår någonstans att jag alltid kommer att längta tillbaks till den där stunden. Hoppas att ni får (har?) det fint nere i skåneland, själv har jag spanat in den norra delen av din kust och konstaterar att vi lever i ett synnerligen vackert land. Kramar i massor till dig och de dina <3



Mattias Nice indid =)

2011-07-21 @ 12:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback