3:51:51 senare..

..var den här vasaloppsspinnaren så nöjd med sig själv att jag grät ikapp med Jörgen Brink. Hade beställt blåbärssoppa och syrgas men behövde bara soppan. Fick däremot kramp i benen efter dryga tre timmar men det avhjälptes med två nävar salta nötter och ytterligare en flaska vatten. En timmes promenad med hund och vän under den kyliga solen, några lager linnement, två Alvedon och tjugo minuters massage och sen var jag som folk igen.

Nästan fyra timmar på en spinncykel alltså.. jag som för några år sedan inte ens orkade springa fyra minuter. Kroppen är en fantastisk skapelse trots allt.



Imorgon skulle jag förresten ha varit på Cirkus och lyssnat på Ulf. Hur trött jag än må bli på den mannen mellan varven så kapitulerar jag tids nog alltid ändå och inför sånger som dessa böjer jag mig i nyanserad vördnad..
Jag borde ha varit där imorgon. Det borde han också.


Ännu en vandring, in i förvandling. Är du fri ännu?

Kommentarer
Postat av: Proud mother,... always!

Är detta verkligen min dotter??

Har alltid haft höga tankar om Dig, men detta trodde jag aldrig...

G R A T T I S



Ps Vem agerade kranskulla?

2011-03-07 @ 22:41:51
Postat av: Ellinor

Mamma Mu Tack mamma, fast det är ju trots allt du som sagt att jag kan göra precis vad jag vill =)

Nu gnuggar jag sömnen ur ögonen, dricker en kopp kaffe och ger mig ut och springer. Sju veckor kvar till nästa utmaning. <3 Ääää

2011-03-08 @ 07:39:20
Postat av: Kristina Johansson

Om du fixade Vasaloppsspinningen så galant kommer

minitriathlon att bli en barnlek, jag lovar!

2011-03-08 @ 07:47:53
Postat av: Ellinor

Skönt att höra Kristina, har baddräktsproblem bara. Vad simmade du i?

2011-03-08 @ 10:24:33
Postat av: Kristina

Jag simmade i löpartajts och sport-BH

Vi kan ta och träna lite till sommaren om du vill.

Då simmar vi i Linneasjön hoppar på cyklen o cyklar en runda och sedan på med löparskorna och joggar en stund. Det är jättebra att förbereda sig mentalt på det sättet.

2011-03-08 @ 11:56:05
Postat av: Ellinor

Åh gärna Kristina! Du får bli min PT =)

2011-03-08 @ 12:01:42
Postat av: Kristina

Ha,ha PT är nog lite för avancerat för mig men lite goda råd och tips kan jag bidra med.

Min store son var det som tjatade på mig tills jag lovade att testa.

Han bidrog med många goda råd som man inte tänkte själv på.

Vi hörs av när isen brutit upp på sjön ;)

2011-03-08 @ 19:35:21
Postat av: Vasalöparn

Imponerande är bara förnamnet!

2011-03-15 @ 15:05:57
Postat av: Vasalöparn

Imponerande E!! Men inte förvånande :-)

2011-03-15 @ 16:25:28
Postat av: Åz

hej! du är så cool! men det känns som om det var länge sen det kom nåt nytt här!! Kraam

2011-03-21 @ 00:11:28
Postat av: Ellinor

Vasalöparn Lite så ja.. men jag åker inga Vasalopp och jag springer inga mil.. än så länge =)



Åz Åtgärdat ;) Kram!

2011-03-24 @ 07:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback